JAVNI NATJEČAJ – zakup poslovnog prostora

KLASA: 372-03/24-01/01

URBROJ: 2188-1-15-1-3

Vinkovci, 16. kolovoza 2024. godine

Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne Novine“ br. 125/11., 64/15., 112/18) i članka 17. Statuta Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci KLASA: 011-01/22-02/01, URBROJ: 2188-1-15-2-10 od 13. studenoga 2023. godine te Odluke Upravnog vijeća Knjižnice KLASA: 372-03/24-01/01, URBROJ: 2188-1-15-2-1 od 18. srpnja 2024. godine, ravnateljica Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci objavljuje

                                                  JAVNI NATJEČAJ                                      

za davanje u zakup poslovnog prostora

  1.  

Raspisuje se natječaj za zakup poslovnog prostora u prizemlju Javne zgrade Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci, Vinkovci,  Ulica kralja Zvonimira 9, izgrađene na k.č.br. 1843/8, upisane u zk.ul.br. 7428. k.o. Vinkovci koji u naravi čini ukupno 113,98 m² koje čine:  

– 89,70 m² poslovnog prostora,

– 3,25 m² predulaza,

– 8,58 m² ostave i

– 12,45 m² sanitarnog čvora (odvojeni prostori od 5,76 m² i 6,69 m²).

Vanjski dio terase koji se postavlja u ljetnom periodu posebno se naplaćuje (odvojeno od unutarnjeg dijela). Terasa će se postavljati u dvorišnom prostoru Knjižnice.

Poslovni prostor daje se u svrhu obavljanja ugostiteljske djelatnosti, skupine ”Barovi”, vrsta ugostiteljskog objekta: ”Kavana”.

Početni iznos zakupnine za navedeni poslovni prostor iznosi 1.500,00 EUR-a mjesečno. Poslovni prostor daje se u zakup na rok od pet (5) godina.

U iznos zakupnine ne ulaze režijski, komunalni troškovi, troškovi opremanja prostora sanitarnim materijalom, troškovi svih isprava potrebnih za obavljanje djelatnosti koje izdaju ovlaštena tijela, troškovi održavanja prostora, namještaja i opreme, troškovi nabave novog namještaja i opreme, troškovi polica osiguranja i sl. koje je zakupnik dužan plaćati, što će se utvrditi Ugovorom o zakupu.

Radno vrijeme kavane:

Pon – Pet od 7:00 do 22:00 sati.

Sub i Ned od 7:00 do 00:00 sati

  1.  

             Pravo sudjelovanja na javnom natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe s registriranom predmetnom djelatnošću u Republici Hrvatskoj koje su podnijele potpunu i pravovremenu prijavu za sudjelovanje u javnom usmenom nadmetanju i koje nemaju dospjela nepodmirena dugovanja prema državnom proračunu, po bilo kojoj osnovi.

  1.  

Natječaj se provodi izborom najpovoljnijeg ponuditelja. Najpovoljniji je onaj ponuditelj koji uz ispunjenje uvjeta iz natječaja ponudi najviši iznos. Ponuditelj mora biti registriran za obavljanje djelatnosti navedene u natječaju.

Natječaj se provodi prikupljanjem pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama.

Pisana ponuda treba sadržavati:

–    za fizičke osobe koje imaju registrirani obrt: ime i prezime ponuditelja, prebivalište/sjedište, OIB, te e – mail adresu i broj telefona radi kontakta

–            za pravne osobe: naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB, te e – mail adresu i broj telefona radi kontakta

–          presliku izvatka iz odgovarajućeg registra ne starijeg od 3 mjeseca iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koju je naveo u ponudi (sudski/obrtni registar ili drugi odgovarajući upisnik)

–           ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, ne manji od oglašenog u javnom natječaju

–           IBAN s naznakom poslovne banke kod koje je isti otvoren, za povrat jamčevine,

–         potvrda Ministarstva financija, Porezne uprave o podmirenim obvezama prema državnom proračunu

–           dokaz o izvršenoj uplati jamčevine.

            Prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu imaju:

1. osobe određene Zakonom o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ako se te osobe u svojoj prijavi na natječaj pozovu na to pravo, ako ispunjavaju uvjete iz natječaja, uvjete iz ovoga Zakona i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine, te ako nisu u zakupu drugog poslovnog prostora.

Ukoliko na natječaju sudjeluje osoba iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji dužna je dostaviti dokaz o utvrđenom svojstvu branitelja temeljem kojega koristi pravo prvenstva za zasnivanje zakupa, te izjavu ovjerenu kod javnog bilježnika da ne traje zakup drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj je osnovi ostvaren.

Ukoliko na natječaju sudjeluje osoba koja, temeljem zakonskih propisa ili odredaba javnog natječaja, ima prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora, u postupku otvaranja ponuda mora joj se omogućiti da na zapisnik izjavi da želi koristiti svoje pravo uz prihvat najpovoljnije ponude odnosno da se izjasni o korištenju svog prava pisanim putem u roku od 3 (tri) dana, računajući od dana dostavljanja pisane obavijesti.

                                                                                      IV.

Ponuditelji koji sudjeluju na natječaju su dužni uplatiti jamčevinu u visini početnog mjesečnog iznosa zakupnine na račun Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci IBAN HR7223900011101098343 koji se vodi kod HRVATSKE POŠTANSKE BANKE d. d. Pod opis plaćanja staviti naznaku: „Uplata jamčevine zakup kavana“.

Neuspjelim ponuditeljima jamčevina se vraća, a najpovoljnijem ponuditelju uračunava se u cijenu prilikom sklapanja ugovora.

                                                                    V.

Pisane ponude na natječaj dostavljaju se u zatvorenoj omotnici s naznakom “ZA NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNOG PORSTORA – NE OTVARAJ” putem poštem pošte na adresu:  Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci, Ulica kralja Zvonimira 9, 32100 Vinkovci.

VI.

Javno otvaranje ponuda održat će se 2. rujna 2024. godine u 10,00 sati u dvorani Elza Kučera u Gradskoj knjižnici i čitaonici Vinkovci, Vinkovci, Ulica kralja Zvonimira 9.

Natječaj je otvoren od dana objave i traje do početka otvaranja pisanih ponuda. Nepravodobne i nepotpune prijave će se odbaciti.

Natječaj provodi Povjerenstvo za provedbu natječaja za zakup poslovnog prostora.

VII.

Natjecatelji imaju pravo biti nazočni otvaranju ponuda osobno ili putem punomoćnika uz punomoć za zastupanje ovjerenu od javnog bilježnika koju će predati članovima Povjerenstva za provedbu natječaja za zakup poslovnog prostora.

VIII.

Odluku o najpovoljnijem ponuditelju donijet će Upravno vijeće Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci, po prijedlogu Povjerenstva za provedbu natječaja za zakup poslovnog prostora.

 Ponuditelji mogu izvršiti uvid u zapisnik Povjerenstva te staviti prigovor na zapisnik Povjerenstva i odluku Upravnog vijeća u roku 8 dana od dana dostave Odluke o najpovoljnijem ponuditelju.

Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci zadržava pravo poništiti natječaj ili dio natječaja odnosno neprihvaćanja niti jedne ponude bez obrazloženja i bez bilo kakve odgovornosti prema ponuditeljima.

Odluka o odabiru će biti dostavljena u pisanom obliku svim ponuditeljima najkasnije u roku od 15 dana od dana donošenja.

IX.

Izabrani Ponuditelj dužan je sklopiti Ugovor o zakupu poslovnog prostora s Gradskom knjižnicom i čitaonicom Vinkovci prema uvjetima iz Natječaja najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja Odluke o najpovoljnijem  ponuditelju. Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklopit će se u obliku javnobilježničkog akta s ovršnom klauzulom, a na trošak izabranog Ponuditelja. Ako najpovoljniji ponuditelj ne sklopi ugovor o zakupu u roku 15 dana od dana zaprimanja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja, smatrat će se da je odustao od sklapanja ugovora o zakupu te gubi pravo na povrat jamčevine, a Upravno vijeće Knjižnice može donijeti odluku o izboru  sljedećeg najpovoljnijeg ponuditelja ili će se raspisati novi natječaj.

Izabrani Ponuditelj gubi pravo na povrat jamčevine u slučaju da ne zaključi Ugovor o zakupu poslovnog prostora u predviđenom roku ili ako u razdoblju od 3 (tri) mjeseca od zaključenja ugovora raskine Ugovor o zakupu poslovnog prostora. Po zaključenju Ugovora o zakupu poslovnih prostorija, jamčevina izabranog ponuđača se zadržava i uračunava u zakupninu, dok se ostalim sudionicima natječaja jamčevina vraća.

Izabrani Ponuditelj dužan je započeti s obavljanjem djelatnosti u poslovnom prostoru u roku od 15 dana po dobivanju minimalnih tehničkih uvjeta, a najkasnije 60 dana od dana sklapanja Ugovora o zakupu poslovnog prostora.

X.

Sve dodatne obavijesti i informacije vezane uz natječaj mogu se dobiti u prostorijama Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci, Ulica kralja Zvonimira 9 u Vinkovcima ili na telefon (032) 616-429 svakim radim danom od 09,00 do 13,00 sati.

Poslovni prostor može se pregledati svakog radnog dana počevši od dana objave ovog Natječaja u vremenu od 08,00 do 14,00 sati uz prethodnu najavu na broj tel: 032/616-429.

XI.

Natječaj će se objaviti u “Vinkovačkom listu”, te na oglasnoj ploči i internetskim stranicama Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci, a sve informacije o natječaju mogu se dobiti na adresi: Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci, Ulica kralja Zvonimira 9, 32100 Vinkovci. 

                                                                                            Ravnateljica Gradske knjižnice

i čitaonice Vinkovci

                                                                                                                                                                                 Vedrana Lugić, dipl. knjiž. i prof.

Najnovije objave

Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci
Obavijesti

JAVNI NATJEČAJ – ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA

KLASA: 372-03/24-01/01URBROJ: 2188-1-15-1-10Vinkovci, 8. studenoga 2024. godine Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora

Predavanje

Putopisno predavanje Feruča Lazarića

Pozivamo vas na putopisno predavanje Feruča Lazarića Život je lijep i kad si slijep Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci, četvrtak,

Skip to content