Na temelju članka 20. Zakona o knjižnicama i knjižničnoj djelatnosti (NN 17/19 i 98/19), članka 40. i 41. Zakona o ustanovama (NN 76/93, 29/97, 47/99, 35/08 i 127/19), članka 14., 18. i 19. Statuta Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci i Odluke o raspisivanju natječaja za izbor i imenovanje ravnatelja/ice Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci (Klasa: 007-03/22-01/01, URBROJ: 2188-1-15-2-22-1) Upravno vijeće Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci, raspisuje
NATJEČAJ
za imenovanje ravnatelja/ice Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci
Za ravnatelja/icu Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci može se, na temelju predloženog četverogodišnjeg plana rada imenovati osoba, koja ispunjava sljedeće uvjete:
- da je državljanin Republike Hrvatske
- da ima završen diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij ili s njim izjednačen studij
- položen stručni knjižničarski ispit
- najmanje pet (5) godina rada u knjižnici
- stručne, radne i organizacijske sposobnosti.
Uz pisanu prijavu na natječaj potrebno je priložiti sljedeće dokumente:
- životopis
- dokaz o stručnoj spremi (preslik diplome)
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslik domovnice ili osobne iskaznice)
- prijedlog četverogodišnjeg plana rada
- dokaz o položenom stručnom knjižničarskom ispitu
- dokaz o radu u knjižničarskoj struci od najmanje pet godina
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis elektroničkog zapisa o radno pravnom statusu / e radna knjižica koja se vodi pri Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje)
- uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak u izvorniku ( ne starije od 30 dana od dana objave ovog natječaja u Narodnim novinama)
Ravnatelja/icu imenuje i razrješuje Gradsko vijeće Grada Vinkovaca na mandat od četiri godine i može biti ponovno imenovan/a.
Rok za podnošenje prijava je deset (10) dana od dana objave u Narodnim novinama.
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo te priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, kojom dokazuje to pravo, a prednost u odnosu na ostale kandidate ostvaruje samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21 ) uz prijavu na natječaj dužan je priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz natječaja i sve potrebne dokaze propisane člankom 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21). Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju koje je kandidat dužan priložiti uz prijavu na javni natječaj objavljeni su na sljedećoj poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21), uz prijavu na natječaj dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata. Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanje prava prednosti:
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) uz prijavu na natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osoba s invaliditetom.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju. Kandidati koji nisu podnijeli potpunu, pravodobnu i vlastoručno potpisanu prijavu ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja ne smatraju se kandidatima prijavljenim na natječaj te se njihove prijave neće razmatrati. O navedenom kandidati će biti obaviješteni pisanim putem (običnom ili elektronskom poštom).
Za kandidate koji ispunjavaju uvjete iz natječaja moguće je provođenje pisanog testiranja te testiranje putem intervjua radi dodatnog utvrđivanja njihovih kvaliteta i sposobnosti te ciljeva i motivacije za rad.
Kandidati su dužni usmeno predstaviti svoj četverogodišnji plan rada Upravnom vijeću.
O testiranju kao i vremenu i mjestu predstavljanja četverogodišnjeg plana kandidati će biti pravovremeno obaviješteni telefonski ili elektroničkim putem.
Ako kandidat ne pristupi testiranju ili ne predstavi usmeno četverogodišnji plan rada smatra se da je povukao prijavu na natječaj.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 45 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.
Prijavom na natječaj kandidati su izričito suglasni da Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci kao voditelj zbirke osobnih podataka može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati podatke u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine (Opća uredba o zaštiti podataka) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).
Prijave na natječaj dostavljaju preporučenom poštom na adresu:
Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci – Upravno vijeće, Ivana Gundulića 6, 32100 Vinkovci s naznakom: „Natječaj za ravnatelja/icu – ne otvaraj“.
Klasa: 007-03/22-01/01
URBROJ: 2188-1-15-2-22-2
Vinkovci, 28. srpnja 2022. godine
Predsjednica Upravnog vijeća
Marina Markić, prof.